2018年5月20日星期日

五旬節主日(節日)‧與聖神共融


慈悲宗徒的靈心小語——

我的心靈與聖神共融契合,祂與聖及聖子是天主。息使我的心靈充滿喜悅,我完全無法描述我內心的體驗。 (聖傅天娜修女日記#1781

My soul was in communion with the Holy Spirit, who is the same Lord as the Father and the Son. His breath filled my soul with such delight that it would be useless for me to try to give even a faint idea of what my heart experienced.   (Diary of St. Sr. Faustina 1781)

「天主慈悲的花果JuT(耶穌,我信賴)」      
慈悲禧年過去了‧天主慈悲完不了                          

沒有留言:

發佈留言